مرگ سیاه ، هرچقدر وحشتناک بود ، منجر به پیشرفتهای گسترده ای در کشاورزی شد - هم از نظر مدیریت و هم از نظر کارایی. گاوآهن ، که از زمان امپراطوری روم وجود داشته است ، تعدادی از به روزرسانی ها را برای بهره برداری بهتر از زمین مشاهده کرده است - زیرا تعداد افراد کمتری در مزارع کار می کنند.

به جای خاموش کردن فعالیت ها ، ذینفعان کشاورزی این محدودیت را مطرح کردند.

هنگامی که بیماری همه گیر سیاه و سفید گذشت ، اقتصاد اروپا در حال رونق بود و بسیاری شاهد رشد چشمگیر کیفیت زندگی خود بودند.

اینجا چه درسی است؟

اوقات بحران - تا آنجا که می توانند ترسناک و بخشنده باشند - فرصت های بزرگی برای نوآوری هستند.

فقط به این دلیل که شخصاً از شما قرنطینه می شود ، نباید در بازه های زمانی این چنینی تلاش های بازاریابی خود را قرنطینه کنید!

با کمی نبوغ و استراتژی درست ، تجارت شما می تواند از این زمانها تلاش کند و قویتر از همیشه بیرون بیاید!

روی روابط تمرکز کنید
روابط بدون شک مهمترین موضوعی است که بنگاه ها / بازاریاب باید بر آن تمرکز کنند - مهم نیست که در چه صنعتی است. اکنون زمانی است که مصرف کنندگان احساس ترس ، اضطراب ، عدم اطمینان و آسیب پذیری می کنند.

در سراسر دنیا ، ما شاهد هستیم که شرکت ها کارهای شگفت انگیزی برای کمک به مردم در این شرایط سخت انجام می دهند.

به عنوان مثال ، Loom ، یک فیلم ضبط و اشتراک گذاری ، Loom Pro را برای دانش آموزان و معلمان رایگان ساخته است. آنها همچنین محدودیت های ضبط و محدودیت های برنامه های رایگان را حذف کردند. برای مشاغل ، لوم قیمت Loom Pro را 50٪ کاهش داد! این به افراد در سراسر جهان کمک می کند تا انتقال به زندگی از راه دور را کنترل کنند.

Google خدمات کنفرانس ویدیویی خود ، Hangouts Meet را از ژوئن سال 2020 در دسترس همه مشتریان G-Suite قرار داد.
برای تکرار ، این مارک ها هستند که باید مردم را در دوران تاریک الهام دهند ، نه ترس را ادامه دهند. این زمانی است که شرکت ها قدرت دارند قدم بردارند و به مردم نشان دهند که شما چطور برای آنها ارزش قائل هستید.

این استراتژی در گذشته جواب داده است.

برای اینکه یک درس تاریخ دیگری به شما بدهیم ، بیایید در مورد Marks amp; Spencer ، یک مارک انگلیسی که به لباس ، محصولات خانگی و مواد غذایی با کیفیت بالا شهرت دارد ، صحبت کنیم.

در طول جنگ جهانی دوم ، هنگامی که شهرهای سراسر انگلیس با بمباران روشن می شدند ، Mamp;S زمان و تلاش زیادی را صرف تولید لباس های سهمیه ای برای مردم کرد. علاوه بر این ، آنها در تماشای آتش شرکت کردند ، سرمایه جمع کردند ، آشپزخانه های آشپزی ایجاد کردند و به کشور در مراقبت از سربازان زخمی کمک کردند.

Mamp;S در دهه های بعد از جنگ جهانی دوم در اوج شکوفایی خود بود - زیرا مصرف کنندگان در سراسر جهان این شرکت را به خاطر اقدامات نجیب خود در زمان جنگ تحسین می کردند. اقدامات Mamp;S در طول جنگ علاوه بر ایجاد روابط خارق العاده ، به بخشی قابل توجه از داستان و میراث تجاری آنها تبدیل شد.

وقتی همه چیز ناخوشایند شد ، Mamp;S برای مردم بود. در نتیجه ، مردم پس از آن برای نام تجاری در آنجا حضور داشتند.

روابط در تجارت همه چیز است. اوضاع هرج و مرج زمانی است که مارک ها می توانند نشان دهند که چگونه این روابط را بسیار ارزشمند می دانند!

بلند مدت فکر کنید
بگذارید این را قند قند نکنیم. کوتاه مدت در حال حاضر تاریک به نظر می رسد. خیلی تیره و تار مشاغل در سرتاسر جهان مجبور می شوند با این تفکر کلی "بدترین چیز در آینده" به عقب نشینی کنند.

با کمال اشتیاق بیشتر مردم در خانه هایشان ، تحریک بازار وحشتناک یک چالش جدی است.

اما اکنون زمان سکوت رادیویی نیست - حتی در برابر کاهش بودجه عظیم.

بشر از ابتدا با آفت مبارزه می کند. ویروس کرونا از بین خواهد رفت. مردم دوباره خانه های خود را ترک می کنند و بازار به روال عادی خود باز می گردد.

حرکت هوشمندانه این است که وقتی آن روز فرا می رسد چشم های خود را معطوف نگه دارید.

بخاطر داشته باشید ، بازاریابی مبتنی بر عملکرد در این زمانها عملکرد خوبی نخواهد داشت. بر ابتکارات بلند مدت در زمینه ایجاد برند تمرکز کنید. این زمانی است که شما باید تخصص خود را در این زمینه به نمایش بگذارید و برای شرایط عادی برگردید.

اما اگر آژانس باشید چه می کنید؟

به عنوان یک آژانس ، بیش از حد احتمالاً با لیستی از مشتریان وحشت زده سروکار دارید. بسیاری از ترس عدم اطمینان به سرعت در حال نتیجه گیری هستند. اما به خاطر داشته باشید ، این زمانی است که مشتریان شما بیشترین نیاز را به شما دارند!

توضیح دهید که چرا بازاریابی در چنین شرایطی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
به آنها در مورد خطرات سکوت در یک بحران جمعی آموزش دهید.
در اینجا انعطاف پذیر باشید گزینه هایی را برای پرداخت تأخیر یا برنامه های پرداخت شل بیشتر در نظر بگیرید. در دراز مدت ، این اقدامات همان چیزی است که مشتری به خاطر می سپارد. برای تکرار آنچه قبلاً بحث کردیم ، اکنون از افراد مراقبت کنید و آنها بعداً از شما مراقبت خواهند کرد.

چگونه داستان محتوای بازاریابی خود را پیدا کنیم؟ | سری سوم

چگونه داستان محتوای بازاریابی خود را پیدا کنیم؟ | سری دوم

چگونه داستان محتوای بازاریابی خود را پیدا کنیم؟ | سری اول

COVID-19 و بازاریابی: آنچه همه گیر جهانی برای شما معنی می کند | سری دوم

COVID-19 و بازاریابی: آنچه همه گیر جهانی برای شما معنی می کند | سری اول

، ,های ,مردم ,ها ,زمانی ,یک ,است که ,زمانی است ,mamp s ,خود را ,در این

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت استاد ناصری فروشگاه کام نیک Ghostly وبلاگ تخصصی اخبار شهری خلاصه کتاب و جزوات درس موضوعات و مشکلات جنسی اثر مرکب moshaverer110 sarir21 matbakh